Breaking News
Loading...
luni, 2 ianuarie 2017

Info Post
"Daca taceai, filosof ramaneai"
Asta pare sa fie deviza cea mai des incalcata de politicienii romani. Cu totii stim ca in momentul in care acestia incep sa vorbeasca, devin adevarate mine de aur. Va prezentam mai jos o lista cu 10 perle numai bune de pus in rama. 
1. "E mai bine sa ne pregatim, decat sa nu ne pregatim" - Klaus Iohannis, presedintele Romaniei
2. "Ce faci, fa, Doino, aveai chef de niste inundatii?" - Victor Ponta, fostul premier al Romaniei
3. "Mai in gluma, mai în serios, eu cred ca spatele drept si pieptul bombat si privirea inainte conteaza mai mult si optimismul pe care il exprimă un tanar il ajuta, dupa aceea, sa privească altfel viata" - Vasile Salaru, fost secretar de stat in Ministerul Educatiei
4. "Esti un prost! Ministrul astazi e, maine nu e. Eu sunt parlamentar, eu fac legea. Ma duc sus acum si rezolv." - Cristiana Anghel in discutie cu un cioban in fata Casei Poporului
5. "Nu era cioban, era un agitator prost. Nu miroasea a oaie, mirosea a parfum, ca mine." - Cristiana Anghel, explicand motivele pentru care a facut prost un cioban venit sa protesteze
5. "Nu există un grad de rudenie, dacă vreti să fim foarte rigurosi. Domnul Ponta este, evident, verisorul sotiei mele. Dar eu, intr-o relație de rudenie cu domnul Ponta, rigurosi fiind, evident nu sunt, dar, evident, sotia mea este." - Robert Cazanciuc, fost ministru al Justitiei
6. "Tocmai m-a muscat un pechinez in plina actiune electorala. Nu m-am ferit, logic - sa nu mă vada electoratul ezitand, ba chiar am intins piciorul, venind în intampinarea locuitorului patruped din Sectorul 5." - Ovidiu Raetchi, candidat la primaria Sectorului 5

7. “Puteam sa stau acasa si sa imi vad de viata, dar demnitatea mea e atat de mare incat o vreau inapoi“ Marian Vanghelie, fostul primar al Sectorului 5
8. “Sunt foarte bun prieten cu domnul Tăriceanu, dar nici nu vreau să-i mai aud numele.“ Mircea Ionescu-Quintus, presedintele de onoare al PNL
9. “Bucurestenii au de ales intre o certitudine, si acea certitudine sunt eu.“ Gabriela Vranceanu-Firea, primarul Municipiului Bucuresti

10. "Daca strada nu ne doreste pe noi, atunci sa ii voteze pe bulgari." - Mihaita Calimente

Noi muncim, nu gandim.
Sursa: http://www.omaga.ro/omg/Topul-perlelor-spuse-de-politicieni-in-ultimii-ani

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu